reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriela Múčková

Gabriela Múčková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja? Ja je niekto iný? Bola som? Vlastne. ani som nebola... Zoznam autorových rubrík:  Postrehy a asociáciePOKECáme?HovorySúkromné

reklama

Súkromné

O čom sú Vianoce

Gabriela Múčková

O čom sú Vianoce

Mnohí z Vás asi v tieto dni dostali sms s textom „ Ježiško sa narodil v chlieve, privítajte ho teda tak, aby sa cítil ako doma“. Ktorá zo žien si však dá povedať?

  • 21. dec 2005
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Rozptýlenie

Gabriela Múčková

Rozptýlenie

Hľadá ho asi každý po celý svoj život. Ja tiež. Ale ja ho chcem aj po smrti. Skoro vždy je mi zima tak túžim po tom, aby mi raz bolo horúco. Chcem byť spopolnená a rozptýlená. Je na tom niečo nepochopiteľné?

  • 14. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 598x
  • 3
Životy, které plynou

Gabriela Múčková

Životy, které plynou

Jsou lidé Jejichž životy plynou Lehce jako vánek S kterým si hraje letní noc Dříve než se den k slunci nahne Ale je většina lidí Jejichž životy dále klopýtají A Bože padají nevinně A vstát nemají moc Většina lidí nikdy na svou hvězdu nedosáhne A tady Pane stojím já Klepu ti na dveře Tvé kanceláře Bez obsílky přišel jsem, sám od sebe Protože Tys řekl: Budeš-li někdy na dně Že nebudeš už moci klesnout níž Přijď, mně můžeš věřit-uvidíš Tak Ti říkám Jsou lidé jejichž životy plynou lehce jako vánek A jsou lidé, jejichž životy zas vůbec neplynou Pořád a pořád padají Jen padají... ( Paul Simon )

  • 5. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Neznesiteľná úzkosť bytia

Gabriela Múčková

Neznesiteľná úzkosť bytia

Prichádzaš vždy nečakane. Poznám Ťa dôverne a predsa ma znovu a znovu vyľakáš. Mám z Teba strach a ešte väčší strach mám zo seba. Neznášam bolesť, ktorú mi spôsobuješ.

  • 19. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Najsladšia lož

Gabriela Múčková

Najsladšia lož

Počula som ju dnes ráno. Od môjho syna. Pýtal si nejaké peniaze. Vraj nemá. To u neho nebýva často. Obvykle v našej domácnosti máva najväčšiu hotovosť pri sebe on.

  • 7. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
Tenhle způsob léta se mi zdal...

Gabriela Múčková

Tenhle způsob léta se mi zdal...

Je po lete. Bolo ozaj podivné. Krátke a chladné. Až na tých pár teplých dní. A ja dnes spomínam.

  • 7. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prším

Gabriela Múčková

Prším

nevychádzaš, nesvietiš, ani nezablikáš už včera sa mračilo

  • 10. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
O ch(r)ápaní

Gabriela Múčková

O ch(r)ápaní

Dnes som sa bavila na chate so známym o tom , prečo nespí so ženou.

  • 3. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu