reklama

Pri práci s nožnicami sa môžete poraniť

Stáva sa mi bežne, že viem o čom chcem napísať, len neviem vymyslieť nadpis. Dnes mi nadpis ponúkol havinko vo Worde. Dúfam, že ma pri mojom „šťastí“nezažaluje kvôli tým copywightovým veciam a keby aj... Predvčerom som mala sen. Niežeby sa mi nesnívalo bežne, spím málo ale o to viac mám snov a často sú to sny dosť drsné. Tento sen bol iný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Západ slnka
Západ slnka 

V tom sne som bola na káve s kamoškou ale v tom podniku bolo priveľa ľudí, ktorých som ja síce nepoznala ale oni poznali mňa. Čo bolo zvláštne, v tom podniku boli nad každým stolom informačné tabule podobné tým na letiskách. Neboli na nich nápisy kedy čo kam poletí. Jednoducho sa tam navrchu každej tabule objavil nápis si p..a. ( Nebolo to v pizzerii )Tak som sa naštvala a išla preč odtiaľ do nejakého hypermarketu a nakladala som tovar kdejaký do radu do košíka keď mi Heňa , kamoška z toho sna vraví: „ Gabi, neber to všetko, budeš to mať ťažké“. Odpovedala som jej na to: „Ja to unesiem, som na to zvyknutá“Tie slová som povedala nahlas, lebo som sa sama na ne zobudila.V tom sne som to povedala tak presvedčivo, v tom sne som tomu ozaj verila. Tak prečo tým nie som si istá v bdelom stave? Lebo som zabudla snívať s otvorenými očami?Prečo nikde nepíšu varovanie : „ Život vás môže zraniť“ ? Pretože práci s nožnicami sa vyhnúť dá a životu nie? A možno sa dá vyhnúť aj jemu... V takom dlhom spánku, kde by som si v sne opakovala: „ Aspoň toto si zvládla“

Gabriela Múčková

Gabriela Múčková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja? Ja je niekto iný? Bola som? Vlastne. ani som nebola... Zoznam autorových rubrík:  Postrehy a asociáciePOKECáme?HovorySúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu