reklama

O ch(r)ápaní

Dnes som sa bavila na chate so známym o tom , prečo nespí so ženou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vraj chrápe.Každý chrápe.Ak zaspávajú dvaja spolu, nezáleží na tom, kto chrápe.Záleží na tom, kto chápeJe neskoro, idem si už ľahnúť .Snáď zaspím, veď aj ten Môj chrápe. Budeme chrápať spolu,Aj sa chápať?

Gabriela Múčková

Gabriela Múčková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja? Ja je niekto iný? Bola som? Vlastne. ani som nebola... Zoznam autorových rubrík:  Postrehy a asociáciePOKECáme?HovorySúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu