reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriela Múčková

Gabriela Múčková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja? Ja je niekto iný? Bola som? Vlastne. ani som nebola... Zoznam autorových rubrík:  Postrehy a asociáciePOKECáme?HovorySúkromné

reklama

POKECáme?

Klauniáda

Gabriela Múčková

Klauniáda

Nasadím si masku s červeným nosom, výrazným obočím, bielymi lícami a širokánskym úsmevom. Schovám pod ňu svoj červený usmoklený nos, biele líca, červené oči bez mihalníc a obočia, skrátka, tvár čo mi nepatrí. Tvár, ktorú nikto nechce vidieť, ja najmenej.

  • 28. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
List pre priateľku č.1

Gabriela Múčková

List pre priateľku č.1

Ahoj moja najmilšia. Zas fňukáš. A mne to začína dosť liezť na nervy. Mám aj iné starosti ako sa venovať Tvojim problémom, za ktoré si môžeš Ty sama. Veď si vedela do čoho ideš. Prinajmenšom si to od začiatku tušila. Nedala si na rady skúsenejších, lebo vraj počúvaš len seba.

  • 2. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 416x
  • 3
Chat

Gabriela Múčková

Chat

Cítiš sa osamelý? Začni chat(ovať)! Potrebuješ zabudnúť na každodenné problémy? Virtuálny svet je to správne miesto.

  • 7. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu