reklama

Som náročná?

Steny nášho bytu sú prázdne až na niekoľko poličiek, svietidiel prípadne nástenných hodín. Nikde žiadny obraz. Maľovať neviem, na originály nemám a reprodukcie by som na stene nezniesla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Neznášam cetky, mačacie zlato, umelé perly, korálky. Nikdy by som na seba niečo podobné nezavesila. Aj keď je pravda, že nenosím okrem zlatého krížika na krku žiadne iné šperky, aj keď by sa ich našlo pár doma.Neznášam predstierané vzťahy, živoriace zo spomienok na dávno zašlé pekné chvíle, prípadne zo zvykov alebo povinnosti. To ostanem radšej sama.Neznášam falzifikáty, imitácie hocičoho. Keď nemám na to pravé, nechcem nič. Všetko alebo nič. Tak nemám nič.Neznášam svoje čiernobiele videnie.Neznášam samu seba, lebo som imitáciou niekoho, koho už nepoznám a ani neviem kde ho hľadať.

Gabriela Múčková

Gabriela Múčková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja? Ja je niekto iný? Bola som? Vlastne. ani som nebola... Zoznam autorových rubrík:  Postrehy a asociáciePOKECáme?HovorySúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu