reklama

Nebuď padawka a plač!

Pred pár dňami som hľadala, slová ako podporiť niekoho kto trpí bolesťou niekoho blízkeho. Neviem či sa mi to podarilo. Pretože pochybujem o vlastných slovách, ktoré som napísala. Napísala som okrem iného : „Buď silný!“ Obligátne slová. Od mala ich počúvame. „Veľkí neplačú“ „Muži neplačú“ a bla, bla, bla...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Tak neplačeme. Spolu sa radujeme, spolu sa smejeme, to je O.K. Ale , keď ide v živote do tuhého, radšej sa všetci spoločne pretvarujeme. Veď sme silní! Sme takí silní, že máme strach prejaviť bolesť, utrpenie, že máme strach, plakať pred niekým. Pretože, priznajme si. Z utrpenia majú najväčší strach tí, čo tú bolesť necítia. Nevládzu sa na ňu dívať. Majú až taký strach, že pred ňou utečú. Utečú aj pred svojimi najbližšími. A potom tí , čo ozaj trpia bolesťou, radšej sa pretvarujú a „sú silní“, zo strachu, že ich opustia aj tí najbližší. Tak plačú niekde v kúte a sami. Utekajú tiež.Lenže...Nie je slabosťou prejaviť slabosť. To, že ju prejavíme, to že plačeme nie je slabosť. Plač neznamená, že sa vzdávame. Plač je úľava. A mať s kým plakať, je najväčšie požehnanie. Tak sa nebojme! Neutekajme pred sebou! Bojujme spoločne! Ale aj plačme spolu!Tak nám dovoľte plakať, prosím...Dokážeme to? Dokážete to?

Gabriela Múčková

Gabriela Múčková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja? Ja je niekto iný? Bola som? Vlastne. ani som nebola... Zoznam autorových rubrík:  Postrehy a asociáciePOKECáme?HovorySúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu