reklama

Načo sú malým veľké... alebo...Niet nad kvalitné služby zákazníkom

Tak som zas raz nakupovala. No dobre, nie raz. V poslednej dobe som nakupovala trochu viac. No a čo? Nejakých tričiek, svetríkov, prádielka nie je nikdy dosť. Dámy mi iste rozumejú. A Páni?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Štyridsiatka na krku, to chce nejakú zmenu. Tak som zmenila look. Zmena chlapa by ma totiž asi vyšla drahšie :-) Ale chcem byť aj cool. Tak sa naučím korčuľovať. Komentáre mojich blízkych a známych na moje rozhodnutie boli rôzne. Optimisti ma povzbudili a skeptici? „Hoď sa radšej pod vlak, bude to rýchlejšie umieranie“Lenže ja mám práve obdobie pozitívneho prístupu k životu. A tak som sa JA- stará korčuľa rozhodla kúpiť si korčule nové. Vyskúšala som si niekoľko párov, presne podľa odporúčaní skúsených korčuliarov až kým som objavila tie pravé. ABEC 5, kolieska 76mm, topánka mi sadla na nohu a samozrejme boli tiež PEKNÉ.Vložila som ich teda do krabice a šup s nimi k pokladni.„V rámci skvalitnenia služieb k zákazníkom si dovolíme prekontrolovať obsah kartónov, prípadne prevážiť hmotnosť tovaru.“ Toľko nápis pri pokladni.Pokladňu obsluhoval mladý muž. Bol tiež pekný. Toľko k tomu JA.Skôr než som zaplatila, mi v rámci kvalitného prístupu k zákazníkovi, skontroloval pokladník obsah mojej krabice s korčuľami a poznamenal: “Také malé korčule a taká veľká škatuľa!“Pozn. autorky: Prisahám, dotyčného mladíka som videla prvýkrát v živote!

Gabriela Múčková

Gabriela Múčková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja? Ja je niekto iný? Bola som? Vlastne. ani som nebola... Zoznam autorových rubrík:  Postrehy a asociáciePOKECáme?HovorySúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu