reklama

Rozptýlenie

Hľadá ho asi každý po celý svoj život. Ja tiež. Ale ja ho chcem aj po smrti. Skoro vždy je mi zima tak túžim po tom, aby mi raz bolo horúco. Chcem byť spopolnená a rozptýlená. Je na tom niečo nepochopiteľné?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Moje želanie nechápe len môj syn. Zrejme má v sebe zafixované ešte spomienky z detstva, keď vysvietený cintorín na dušičky mu pripadal čarovný aj to vzrušenie keď smel aj on prvýkrát zapáliť sviečku.Občas vedieme na túto tému diskusiu. On by chcel raz chodiť mne na hrob a „páliť sviečky“. Podľa mňa je veľmi málo, ak jediné čo po človeku po smrti ostane, je kus kameňa. Nestojím ani o „úctu po smrti“ vo forme leštenia náhrobného kameňa Okenou či zdobenia hrobu čečinou. Človeka by sme si mali uctiť a venovať mu pozornosť ešte kým žije. Neskôr je už neskoro!Tak som to synovi vysvetľovala aj včera. Márne. Tvrdil, že ak raz, aj tak ma klasicky pochová. Vybuchla som na neho: Nechápeš, že pre mňa je predstava, že mi bude v hrobe zima, že na mňa bude pršať, že bude mrznúť a hlavne, že ma budú rozožierať červy, príšerná???On na to: „ No aspoň si budem mať kam chodiť nakopať červy na háčik“.(pozn.autorky: syn je rybár)P.S. Napriek jeho zmysluplnému argumentu svoje rozhodnutie nezmením. Môže sa vnímať Blog aj ako závet?

Gabriela Múčková

Gabriela Múčková

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Ja som ja? Ja je niekto iný? Bola som? Vlastne. ani som nebola... Zoznam autorových rubrík:  Postrehy a asociáciePOKECáme?HovorySúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu